Webinář Jak vydat knihu

 Zmapujte si všechny možnosti a úskalí procesu vydávání, čím vás mohou překvapit, co je potřeba vědět a která varianta je nejvhodnější pro váš záměr. 

Vydání knihy je velmi náročná disciplína, která zabere mnoho času a úsilí. Při chybějících vědomostech a zkušenostech se vám může snadno stát, že se zrealizovat projekt zkrátka nepodaří.

S balíkem zkušeností od naší lektorky a autorky šesti knih Ludmily Bakonyi Selingerové budete zkrátka na proces vydávání knihy skvěle připraveni a nenecháte se odradit ani občasnými hrbolky na cestě za svým snem. 

Co se během webináře dozvíte?

  • Jak na nakladatele
    Jak kontaktovat nakladatelství a práce s nakladateli, jaký je rozdíl mezi velkým a malým nakladatelem
  • Jak si vydat knihu sami
    Zjistíte, co všechno potřebujete zajistit a komu se samonáklad vyplatí
  • Co obnáší crowdfunding
    Návod na vydání knihy předprodejem
  • Ostatní možnosti vydávání
    Spolupráce s platformami určenými ke sbírkám a vydávání knih
  • Odpovědi na svoje otázky
    Během webináře se můžete zeptat na cokoli

Co si z webináře odnesete?

  • Zmapování možností vydávání
    Potřebné vědomosti k vydávání a zvolení toho správné možnosti
  • Materiály k webináři
    Přehledný seznam cest vydávání a co jednotlivá cesta obnáší.
  • Odpovědi na vaše dotazy
    Lektorka vám během webináře odpoví na vaše individuální dotazy.
  • Bonusové listy k anotaci a názvu knihy
    Připravte se na vydávání se vším všudy, zhodnoťte svůj název a napište anotaci knihy dle našeho návodu.
  • Slevu 10% na osobní konzultaci
    Potřebujete osobně zkonzultovat vaši situaci nebo projít váš rukopis?

Cena 490 kč

*Běžná cena 1200 kč

29.11.2020 | 16:30 - 18:00 | Google Meet

Kdo vás provede

Ludmila Bakonyi Selingerová

Ludmila Bakonyi Selingerová vydala již šest titulů pro děti, prošla si spoluprací se čtyřmi nakladateli a třemi crowdfundingovými kampaněmi. Poradí vám přesně to, co by ji před lety ulehčilo život a ušetřilo spoustu pokusů a nezdarů.

Často se nás ptáte

Co potřebuji pro webinář?

Stabilní internetové připojení, kameru a sluchátka. Doporučujeme používat prohlížeč Chrome. Pak také papír a tužku.

Jak se na webinář dostanu?

Na webinář se dostanete přes link, který vám předem zašleme na váš e-mail. Používáme prostředí Google Meet.

Potřebuji google účet?

Pro připojení na Google Meet ze svého stolního počítače účet "gmail.com" nepotřebujete. Pokud se budete přihlašovat z telefonu, pak si stáhněte aplikaci.

Jak probíhá platba?

Po vyplnění objednávky vám zašleme fakturu. Po zaplacení faktury on-line kartou nebo bankovním převodem od nás e-mailem dostanete instrukce a pozvánku na webinář.

Bude k dispozici záznam?

Záznam z webináře vám pošleme, pokud se omluvíte předem z docházky. V opačném případě bude možno si záznam zakoupit zvlášť. Doporučujeme věnovat webináři plnou pozornost.

Zaručujete technické zázemí?

Bohužel nemůžeme zaručit vaše internetové připojení nebo nastavení zvuku či kamery vašeho počítače. Proto si tato nastavení předem vyzkoušejte.

Kontaktujte nás

kanclik@kurzyzobyvaku.cz  |  Tel: +420 731757287

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.